Friday, September 6, 2013

kell on 20.05

Mis sa täna söögiks tegid?
Suppi.

Ma ei taha ju suppi! Mulle ei meeldi supp, see on ebaõiglane! See ei ole aus! Ma ei taha suppi! Miks sa tegid täna suppi? Miks sa pidid täna suppi tegema? Ma ei taha ju suppi! Ma ei ole su sõber! See ei ole aus! SEE EI OLE AUS! MA EI TAHA JU SUPPIIIIIIIIII..........

Mis sa panid siia sisse piima või?
Jah.

Ma ei taha piimaga suppi! Mulle ei meeldi piimaga supp! See on vastik! Ma ei söö mitte kunagi sellist suppi! Miks sa panid siia piima sisse, sa ei oleks tohtinud siia piima sisse panna! Ma ei söö seda suppi!

Mulle maitseb ainult piim.
Aga herned?

Herned maitsevad mulle ka. Piim ja herned. Olgu, porgand maitseb ka...

Sulle ei maitse siis kartul?

Kartul? Oo jaa, kartul maitseb. Ja kapsas ka.

...

Ooo kui hea kuum supp! Palun juurde!


No comments:

Post a Comment